Moduł 5 Access: Wprowadzenie do komunikacji z użytkownikiem

Poziom trudności:
★ ★ ★ ☆ ☆
Forma zajęć:
Zajęcia on-line z trenerem
Czas:
4 h
 

 


Moduł poświęcony jest wprowadzeniu do tworzenia obiektów do komunikacji z użytkownikiem.

Podczas zajęć zostaną zaprezentowane metody tworzenia formularzy i raportów za pomocą kreatorów. Uczestnicy dowiedzą się jak stworzyć dany obiekt i edytować go za pomocą widoku projektu i układu.

co już należy umieć aby uczestniczyć w tym module

  • Znać podstawy idei baz danych (wiedzę możesz uzupełnić w Module 1)
  • Umiejętność tworzenia tabel danych (wiedzę możesz uzupełnić w Module 1)
  • Znać metody tworzenia relacyjnych tabel danych (wiedzę możesz uzupełnić w Module 2)
  • Umiejętność używania podstawowych kwerend wybierających (wiedzę możesz uzupełnić w Module 3)

czego można się nauczyć

  • Tworzenia formularzy do komunikacji z użytkownikiem
  • Tworzenia raportów do prezentowania graficznego wyniku działania kwerend i zbiorów danych z tabel
  • Podstaw używania narzędzia kreatora makr

co będzie realizowane w trakcie tego modułu

  • Formularze:
    • Tworzenie formularzy za pomocą kreatora
    • Podstawowa modyfikacja formularzy
  • Raporty:
    • Tworzenie raportów za pomocą kreatora
    • Podstawowa modyfikacja raportów
    • Wprowadzenie do kreatora makr:
    • Tworzenie makr dla akcji kliknięcia przycisku
  • Tworzenie makr dla uruchamianych formularzy i raportów

W ramach zajęć otrzymujesz
  • Materiały szkoleniowe (skrypt w wersji PDF)
  • Pliki z ćwiczeniami omawianymi podczas zajęć
  • Certyfikat uczestnictwa w module (PDF)
  • Nieograniczone czasowo konsultacje trenerskie (e-mail)

Trenerzy prowadzący zajęcia
  • Specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu MS Office
  • Posiadacze licznych certyfikatów zawodowych i potwierdzających kompetencje
  • Praktycy i twórcy wielu autorskich rozwiązań wspomagających pracę biurową

Szkolenie w wersji on-line, co musisz wiedzieć
  • Szkolenie jest realizowane za pomocą profesjonalnego oprogramowania do wideokonferencji, umożliwiającego:
    • Komunikację głosową
    • Przesyłanie obrazu z kamery
    • Udostępniania obrazu (ekranu) przez każdego z uczestników spotkania
    • Możliwość przekazania dostępu do ekranu trenerowi
  • Do uczestnictwa w szkoleniu potrzebujesz:
    • Komputera z stałym dostępem do internetu
    • Mikrofon i głośnik (wbudowane w większości laptopów)
    • Kamery, jeżeli chcesz udostępniać swój obraz (wbudowana w większości laptopów)
    • Oprogramowanie MS Office 2013 lub nowsze
    • Oprogramowania do wideokonferencji (w przypadku potrzeby instalacji, służymy pomocą)