Moduł 4 Excel: Filtrowanie, wybieranie i zaznaczanie danych
Poziom trudności:
★ ★ ☆ ☆ ☆
Forma zajęć:
Zajęcia on-line z trenerem
Czas:
4 h
Moduł poświęcony jest narzędziom do szybkiego wyszukiwania i oznaczania danych w MS Excel. Dzięki warsztatom dowiesz się jak prawidłowo dane filtrować i sortować dane oraz jak wyróżniać dane kolorami za pomocą formatowań warunkowych. Dodatkowo podczas zajęć poznasz narzędzia do wyszukiwania danych w arkuszu.
Podczas zajęć poznasz również narzędzia fragmentatorów, dzięki którym na zajęciach zostanie zaprezentowany podstawowy dashboard.
co już należy umieć aby uczestniczyć w tym module
- Wprowadzać dane w komórki i zakresy (możliwość uzupełnienia braków w trakcie Modułu 1)
- Pracować na kolumnach, wierszach i arkuszach (możliwość uzupełnienia braków w trakcie Modułu 1)
- Narzędzia Tabeli (możliwość uzupełnienia braków w trakcie Modułu 2)
- Zasady prawidłowej organizacji danych (możliwość uzupełnienia bratków w trakcie Modułu 3)
czego można się nauczyć
- Prawidłowego sposobu używania narzędzi sortowania danych
- Używania niestandardowych filtrów
- Używania fragmentatorów i tworzenia podstawowych paneli przełączania (dashboardów)
- Wyszukiwania danych nie tylko po wartości ale również po specjalnych właściwościach komórek
- Szybkiego zamieniania danych w tabelach
co będzie realizowane w trakcie tego modułu
- Filtrowanie
- Autofiltry
- Filtry zaawansowane
- Fragmentatory (w zależności od wersji MS Office)
- Sortowanie
- Sortowanie po wielu kryteriach
- Formatowanie warunkowe
- Formatowanie dla pokazania zróżnicowania danych
- Formatowanie pojedynczych komórek
- Formatowanie wierzy i kolumn
- Formatowanie z wykorzystaniem formuł
- Narzędzia znajdź i zaznacz
W ramach zajęć otrzymujesz
- Materiały szkoleniowe (skrypt w wersji PDF)
- Pliki z ćwiczeniami omawianymi podczas zajęć
- Certyfikat uczestnictwa w module (PDF)
- Nieograniczone czasowo konsultacje trenerskie (e-mail)
Trenerzy prowadzący zajęcia
- Specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu MS Office
- Posiadacze licznych certyfikatów zawodowych i potwierdzających kompetencje
- Praktycy i twórcy wielu autorskich rozwiązań wspomagających pracę biurową
Szkolenie w wersji on-line, co musisz wiedzieć
- Szkolenie jest realizowane za pomocą profesjonalnego oprogramowania do wideokonferencji, umożliwiającego:
- Komunikację głosową
- Przesyłanie obrazu z kamery
- Udostępniania obrazu (ekranu) przez każdego z uczestników spotkania
- Możliwość przekazania dostępu do ekranu trenerowi
- Do uczestnictwa w szkoleniu potrzebujesz:
- Komputera z stałym dostępem do internetu
- Mikrofon i głośnik (wbudowane w większości laptopów)
- Kamery, jeżeli chcesz udostępniać swój obraz (wbudowana w większości laptopów)
- Oprogramowania MS Office 2013 lub nowszego
- Oprogramowania do wideokonferencji (w przypadku potrzeby instalacji, służymy pomocą)