Moduł 4 Excel: Filtrowanie, wybieranie i zaznaczanie danych

Poziom trudności:
★ ★ ☆ ☆ ☆
Forma zajęć:
Zajęcia on-line z trenerem
Czas:
4 h
 

 


Moduł poświęcony jest narzędziom do szybkiego wyszukiwania i oznaczania danych w MS Excel. Dzięki warsztatom dowiesz się jak prawidłowo dane filtrować i sortować dane oraz jak wyróżniać dane kolorami za pomocą formatowań warunkowych. Dodatkowo podczas zajęć poznasz narzędzia do wyszukiwania danych w arkuszu.

Podczas zajęć poznasz również narzędzia fragmentatorów, dzięki którym na zajęciach zostanie zaprezentowany podstawowy dashboard.

co już należy umieć aby uczestniczyć w tym module

  • Wprowadzać dane w komórki i zakresy (możliwość uzupełnienia braków w trakcie Modułu 1)
  • Pracować na kolumnach, wierszach i arkuszach (możliwość uzupełnienia braków w trakcie Modułu 1)
  • Narzędzia Tabeli (możliwość uzupełnienia braków w trakcie Modułu 2)
  • Zasady prawidłowej organizacji danych (możliwość uzupełnienia bratków w trakcie Modułu 3)

czego można się nauczyć

  • Prawidłowego sposobu używania narzędzi sortowania danych
  • Używania niestandardowych filtrów
  • Używania fragmentatorów i tworzenia podstawowych paneli przełączania (dashboardów)
  • Wyszukiwania danych nie tylko po wartości ale również po specjalnych właściwościach komórek
  • Szybkiego zamieniania danych w tabelach

co będzie realizowane w trakcie tego modułu

  • Filtrowanie
    • Autofiltry
    • Filtry zaawansowane
    • Fragmentatory (w zależności od wersji MS Office)
  • Sortowanie
    • Sortowanie po wielu kryteriach
  • Formatowanie warunkowe
    • Formatowanie dla pokazania zróżnicowania danych
    • Formatowanie pojedynczych komórek
    • Formatowanie wierzy i kolumn
    • Formatowanie z wykorzystaniem formuł
  • Narzędzia znajdź i zaznacz

W ramach zajęć otrzymujesz
  • Materiały szkoleniowe (skrypt w wersji PDF)
  • Pliki z ćwiczeniami omawianymi podczas zajęć
  • Certyfikat uczestnictwa w module (PDF)
  • Nieograniczone czasowo konsultacje trenerskie (e-mail)

Trenerzy prowadzący zajęcia
  • Specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu MS Office
  • Posiadacze licznych certyfikatów zawodowych i potwierdzających kompetencje
  • Praktycy i twórcy wielu autorskich rozwiązań wspomagających pracę biurową

Szkolenie w wersji on-line, co musisz wiedzieć
  • Szkolenie jest realizowane za pomocą profesjonalnego oprogramowania do wideokonferencji, umożliwiającego:
    • Komunikację głosową
    • Przesyłanie obrazu z kamery
    • Udostępniania obrazu (ekranu) przez każdego z uczestników spotkania
    • Możliwość przekazania dostępu do ekranu trenerowi
  • Do uczestnictwa w szkoleniu potrzebujesz:
    • Komputera z stałym dostępem do internetu
    • Mikrofon i głośnik (wbudowane w większości laptopów)
    • Kamery, jeżeli chcesz udostępniać swój obraz (wbudowana w większości laptopów)
    • Oprogramowania MS Office 2013 lub nowszego
    • Oprogramowania do wideokonferencji (w przypadku potrzeby instalacji, służymy pomocą)